Strategia marketingowa tworzona dla każdego przedsięwzięcia jest planem działań, jakie trzeba podjąć by wykorzystać szanse, jakie stwarza rynek.  Jak do aktualnych potrzeb rynku dopasować naszą ofertę i zasoby, tak by doprowadzić do zrealizowania zamierzonych celów? Jak dotrzeć do docelowych gości hotelu? Jak komunikować się z rynkiem? Na te pytania odpowiedzią jest plan marketingowy.

Zespół Doradztwo HoReCa zapewnia indywidualny plan marketingowy. Tworząc strategię działania obiektu hotelowego lub gastronomicznego planujemy ją tak by była unikalnym rozwiązaniem. Uwzględniamy indywidualny charakter hotelu, kategorię i ilości świadczonych usług, lokalizację, przeanalizujemy konkurencję oraz infrastrukturę otaczającą hotel, a także inne potencjalne możliwości, które mogą stać się zaletami obiektu.

Wynikiem tak tworzonej strategii marketingowej będzie unikalny wizerunek hotelu lub restauracji. A oferta będzie atrakcyjniejsza od konkurencyjnych.

Doradztwo HoReCa oferuje także współpracę przy optymalizacji działu sprzedaży w hotelu.
Analiza standardów i jakości komunikacji z gościem hotelu oraz ewentualne późniejsze propozycje usprawnienia działań, prowadzące do poprawy wyników sprzedaży oraz wzrostu lojalności stałych klientów. Dział sprzedaży w hotelu wspieramy także opracowując strategię sprzedaży, tworząc plany sprzedaży oraz dystrybucji produktu hotelowego.

Takie działania oferujemy zarówno obiektom już istniejącym na rynku, nowym lecz wdrożonym na rynek, jak i tym, które są dopiero w fazie projektowania.  

  • organizacja działu sprzedaży i marketingu
  • opracowanie strategii sprzedaży i marketingu
  • tworzenie planów sprzedaży
  • tworzenie planów marketingowych
  • analiza SWOT produktu
  • działania marketingowe
  • materiały reklamowe
  • optymalizacja działań sprzedażowych i marketingowych
Strategia marketingowa tworzona dla każdego przedsięwzięcia jest planem działań, jakie trzeba podjąć by wykorzystać szanse, jakie stwarza rynek.