Duża konkurencja na rynku HoReCa stwarza potrzebę stałego monitorowania i kontroli świadczonych usług hotelarskich i gastronomicznych. Badania i audyty w hotelach, restauracjach i kawiarniach dają możliwość kompleksowej oceny ich jakości. Indywidualizm branży, specyfika każdego miejsca, szeroki wachlarz usług sprawia, że i badania powinny być dopasowane do konkretnych potrzeb.

Zatem startujemy od dokładnej analizy aktualnych standardów danego hotelu lub restauracji. Na potrzeby audytu zespół Doradztwo HoReCa prowadzi badania zamieniając się w „Tajemniczego Gościa”. Efektem takich działań jest kompleksowy obraz aktualnych standardów obsługi klienta, jakości oferowanych usług, profesjonalizmu obsługi. Co szczególnie ważne w branży hotelowej i gastronomicznej – zwracamy uwagę na wygląd i wizerunek badanego obiektu. Nie mniej ważnymi elementami, jak jakość obsługi, są np. czystość stanowisk pracy, ilość i forma promocji, PR, reklama, stan obiektu. Każdy element tej układanki może być przeszkodą w drodze do sukcesu. Upewnijmy się, że tak nie jest.

Na Państwa życzenie przeprowadzimy audyt wewnętrzny. Zbadamy kanały i sposoby komunikacji wewnętrznej, przeanalizujemy struktury organizacyjne tak by pomóc w optymalnym zarządzaniu hotelem. Do takich badań podchodzimy bardzo indywidualnie, zatem oferta dopasowana jest do Państwa potrzeb i wymagań.

  • sposób obsługi przez personel obiektu
  • sposób komunikacji pracowników obiektu hotelowego z Klientem
  • utrzymanie i terminowe komunikowanie się z Klientem
  • utrzymanie standardu wyposażenia obiektu zgodnie z kategoryzacją
  • utrzymanie standardu jakości, czystości oraz przestrzegania wewnętrznych procedur
  • badanie oferty oraz sposobu prezentacji usług dodatkowych (oferta konferencyjna, oferta wypoczynkowa, parking)
  • prezencja obsługi oraz dbałość o stanowisko pracy jak również o pomieszczenia ogólno dostępne


Finałem takiej pracy jest raport: wyniki przeprowadzonych badań w poszczególnych zakresach i ich analiza. Znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji badania włącznie z dokładnymi danymi pozwalającymi na identyfikację obsługujących pracowników. Szczegółowo podzielimy się naszymi spostrzeżeniami, doradzimy, zapytamy, odpowiemy by nie tylko utrzymać dobrą praktykę, ale skutecznie podnieść jakość usług i produktu.