Rynek hotelarski i gastronomiczny w Polsce – dynamiczny rozwój, duża konkurencja, ale i duże możliwości. Innowacyjność, nowoczesność, indywidualizm to dzisiejszy klucz do sukcesu. Z myślą o hotelach, które już działają na rynku, i chcą podnieść swoją konkurencyjność, doradzamy działania podnoszące efektywność zarządzania i utrzymanie marki oraz pozycji na rynku. Otwierając z Państwem nowy obiekt – z powodzeniem obsadzimy go w realiach rynku. Zamienimy zalety w sukces.

Każdy obiekt hotelowy ma swój indywidualny charakter. Na początku współpracy proponujemy zatem analizę bieżącej działalności. Oferujemy badania jakości obsługi klienta będąc Państwa „Tajemniczym Gościem” (Mystery Guest), a działania wewnątrz organizacji, sprawdzimy przeprowadzając bezpośredni wywiad z właścicielem hotelu. Otrzymane informacje pozwolą nam opracować strategię działania.

Działania nasze to usprawnienie procesów komunikacji wewnętrznej oraz optymalizacja kosztów operacyjnych z uwzględnieniem indywidualnego charakteru hotelu. Tworzymy zatem dopasowane, konkretne procedury operacyjne dla hoteli i restauracji. Przygotowujemy i wdrażamy procedury zarządzania kryzysowego w hotelu.

Zespół Doradztwo HoReCa to także specjaliści w dziedzinie gastronomii. Wiedza i wieloletnia praktyka pozwala na zaplanowanie strategii, która przyniesie sukces w tym segmencie działalności hotelu lub indywidualnej restauracji.


Współpracujmy i rozpocznijmy dla Państwa:

  • tworzenie i wprowadzanie procedur operacyjnych
  • tworzenie i wprowadzanie standardów obsługi
  • tworzenie, rekomendacja i wprowadzenie planów zarządzania kryzysowego w hotelu
  • tworzenie struktur organizacyjnych i zakresów obowiązków dla stanowisk pracy
  • tworzenie budżetów operacyjnych
  • optymalizację przychodów  
  • optymalizację zysków, zarządzanie kosztami
  • analizę zarządzania operacyjnego
  • kontrolę jakości usług, usługa „Tajemniczy Gość”, analiza, rekomendacje
  • optymalizację i zarządzanie zaopatrzeniem oraz stanem magazynowym
  • współpracę przy tworzeniu menu
  • szkolenie obsługi kelnerskiej, barmańskiej oraz kucharzy, zajęcia praktyczne w ramach szkoleń
Otrzymane informacje pozwolą nam opracować strategię działania.